10 התכונות המובילות שצריך לחפש בפלטפורמת אוטומציה שיווקית

ככל שעולם השיווק הדיגיטלי ממשיך להתפתח, אוטומציה שיווקית הפכה לכלי חיוני לעסקים בכל הגדלים. פלטפורמת אוטומציה טובה של שיווק יכולה לעזור לך לייעל את מאמצי השיווק שלך, לחסוך זמן, ובסופו של דבר להוביל יותר לידים ומכירות. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות בשוק, זה יכול להיות מאתגר לדעת איזו פלטפורמה מתאימה לעסק שלך. במאמר זה, נסקור מקרוב את 10 התכונות המובילות שיש לחפש בפלטפורמת אוטומציה שיווקית. מניקוד לידים וטיפוח ועד שיווק בדוא"ל וניהול מדיה חברתית, נחקור את התכונות החובה שיעזרו לך לקחת את השיווק שלך לשלב הבא. בין אם אתה בעל עסק קטן או איש שיווק, מדריך זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת בעת בחירת פלטפורמת אוטומציה שיווקית. אז בואו נצלול פנימה ונגלה את 10 התכונות המובילות שאתם צריכים לחפש.

מדריך אוטומציה שיווקית | הדרכה לשיווק דיגיטלי למתחילים | פשוט למד

החשיבות של אוטומציה שיווקית לעסקים

אוטומציה שיווקית הפכה להכרח עבור עסקים בכל הגדלים. זה מאפשר לך לבצע אוטומציה של משימות שיווק שחוזרות על עצמן, כגון שליחת מיילים ופוסטים במדיה חברתית, כך שתוכל להתמקד במשימות חשובות יותר כמו טיפוח לידים וסגירת עסקאות מכירות. אוטומציה שיווקית גם מאפשרת לך ליצור מסעות לקוחות מותאמים אישית ולספק תוכן רלוונטי לקהל שלך בזמן הנכון. זה יכול לעזור לך לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלך ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

על פי דו"ח של Marketo, 91% מהמשתמשים מסכימים כי אוטומציה שיווקית חשובה מאוד להצלחה הכוללת של מאמצי השיווק שלהם. אותו דו"ח מצא גם שעסקים המשתמשים באוטומציה שיווקית רואים גידול ממוצע של 3.1% בהכנסות במהלך השנה הראשונה ליישום.

בנוף הדיגיטלי המהיר של היום, אוטומציה שיווקית אינה עוד מותרות; זה הכרח. זה יכול לעזור לעסקים מכל הגדלים לייעל את מאמצי השיווק שלהם, לחסוך זמן, ובסופו של דבר להביא יותר לידים ומכירות.

תכונה 1: ניקוד לידים

ניקוד לידים הוא מאפיין קריטי בכל פלטפורמת אוטומציה שיווקית. זה מאפשר לך להקצות ניקוד לכל ליד בהתבסס על ההתנהגות והמעורבות שלו עם המותג שלך. ציון זה עוזר לך לזהות אילו לידים צפויים להמיר ללקוחות ולתעדף אותם בהתאם.

עם ניקוד לידים, אתה יכול לעקוב אחר מגוון התנהגויות, כגון ביקורים באתר, פתיחות ולחיצות בדוא"ל, מעורבות במדיה חברתית והורדת תוכן. על ידי מעקב אחר התנהגויות אלו, תוכל לזהות אילו לידים מתעניינים ביותר במוצר או בשירות שלך ולהתאים את מאמצי השיווק שלך בהתאם.

ניקוד לידים יכול גם לעזור לך לזהות מתי ליד מוכן לעבור למכירות. על ידי מעקב אחר ההתנהגות שלהם, אתה יכול לקבוע מתי הם הגיעו לרמה מסוימת של מעורבות ועניין במותג שלך, מה שמגביר את הסיכוי שהם יבצעו המרה.

לסיכום, ניקוד לידים הוא מאפיין קריטי בכל פלטפורמת אוטומציה שיווקית. זה מאפשר לך לזהות אילו לידים צפויים להמיר ללקוחות ולתעדף אותם בהתאם, בסופו של דבר חוסך לך זמן ומגדיל את שיעורי ההמרה שלך.

תכונה 2: שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל הוא אבן יסוד בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת, ולפלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה יהיו יכולות שיווק חזקות בדוא"ל. עם שיווק בדוא"ל, אתה יכול לטפח לידים, לבנות קשרים עם לקוחות ולהניע מכירות.

פלטפורמת אוטומציה טובה של שיווק צריכה לאפשר לך ליצור ולשלוח מיילים מותאמים אישית וממוקדים לקהל שלך. התאמה אישית יכולה לכלול דברים כמו הכללת שם הנמען בשורת הנושא או בגוף האימייל, שימוש בתוכן דינמי שמשתנה בהתאם להתנהגות הנמען, ופילוח הרשימה שלך על סמך קריטריונים שונים.

בנוסף להתאמה אישית, תכונת שיווק טובה בדוא"ל צריכה גם לספק לך ניתוח ודיווח חזקים. זה יאפשר לך לעקוב אחר שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים ומדדים חשובים אחרים, כך שתוכל לבצע אופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום שלך ולשפר את התוצאות שלך.

בסך הכל, פלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה צריכה לכלול יכולות שיווק דוא"ל חזקות המאפשרות לך ליצור ולשלוח מיילים מותאמים אישית וממוקדים ולעקוב אחר מדדים חשובים.

תכונה 3: שילוב מדיה חברתית

מדיה חברתית היא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מודרנית, ופלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה צריכה להשתלב בצורה חלקה עם ערוצי המדיה החברתית שלך. שילוב זה אמור לאפשר לך לתזמן ולפרסם פוסטים, לעקוב אחר המעורבות ולעקוב אחר מדדים חשובים כמו טווח הגעה ומעורבות.

בנוסף לתכונות הבסיסיות הללו, שילוב טוב של מדיה חברתית אמור לאפשר לך גם ליצור ולפרסם מודעות במדיה חברתית, לעקוב אחר המרות ולנתח את הביצועים של מסעות הפרסום שלך במדיה החברתית.

על ידי שילוב מדיה חברתית בפלטפורמת האוטומציה השיווקית שלך, תוכל לייעל את מאמצי המדיה החברתית שלך ולהבטיח שהמסרים שלך יהיו עקביים בכל הערוצים.

תכונה 4: דפי נחיתה וטפסים

דפי נחיתה וטפסים הם מרכיבים קריטיים בכל קמפיין מוצלח ליצירת לידים. פלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה אמורה לאפשר לך ליצור ולפרסם בקלות דפי נחיתה וטפסים מותאמים להמרה.

דפי נחיתה וטפסים אלו צריכים להיות ניתנים להתאמה אישית ולאפשר לך לכלול תוכן דינמי, כגון הודעות ותמונות מותאמות אישית. הם צריכים גם להשתלב בצורה חלקה עם פלטפורמת האוטומציה השיווקית שלך, ולאפשר לך ללכוד לידים ולהפעיל קמפיינים טיפוח אוטומטיים.

בנוסף להתאמה אישית ואינטגרציה, תכונת דף נחיתה וטופס טובים אמורים לספק לך גם ניתוח ודיווח חזקים, כך שתוכל לבצע אופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום שלך לשפר את שיעורי ההמרה שלך.

תכונה 5: שילוב CRM

פלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה צריכה להשתלב בצורה חלקה עם מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלך (CRM). שילוב זה אמור לאפשר לך לעקוב אחר לידים ולקוחות לאורך כל המסע שלהם, מיצירת קשר ראשוני ועד למעורבות לאחר המכירה.

על ידי שילוב פלטפורמת אוטומציית השיווק שלך עם מערכת ה-CRM שלך, אתה יכול להבטיח שצוותי השיווק והמכירות שלך מיושרים ופועלים לקראת אותן מטרות. אתה יכול גם להשתמש באינטגרציה הזו כדי להפוך משימות לאוטומטיות כמו ניתוב לידים ומעקב אחר מכירות, חיסכון בזמן הצוות שלך והגברת היעילות.

אינטגרציות CRM 101

תכונה 6: ניתוח ודיווח

אנליטיקה ודיווח הם מרכיבים קריטיים בכל פלטפורמת אוטומציה שיווקית מצליחה. פלטפורמה טובה אמורה לספק לך יכולות ניתוח ודיווח חזקות, ולאפשר לך לעקוב אחר מדדים חשובים כמו יצירת לידים, שיעורי המרה והחזר ROI.

בנוסף למדדים הבסיסיים הללו, פלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה אמורה לספק לך גם ניתוח מעמיק ודיווח על דברים כמו מעורבות בדוא"ל, ביצועי מדיה חברתית ותעבורה לאתר. זה יאפשר לך לבצע אופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום שלך ולשפר את התוצאות שלך.

תכונה 7: אוטומציה של זרימת עבודה

אוטומציה של זרימת עבודה היא תכונה קריטית נוספת של כל פלטפורמת אוטומציה שיווקית. זה מאפשר לך לבצע אוטומציה של משימות שיווק שחוזרות על עצמן, כגון שליחת מיילים ופוסטים במדיה חברתית, כך שתוכל להתמקד במשימות חשובות יותר כמו טיפוח לידים וסגירת עסקאות מכירות.

תכונת אוטומציה טובה של זרימת עבודה אמורה לאפשר לך ליצור ולהפוך זרימות עבודה לאוטומטיות על סמך מגוון טריגרים, כגון התנהגות לידים, פתיחות ולחיצות דוא"ל ומעורבות במדיה חברתית. על ידי אוטומציה של משימות אלו, תוכל לחסוך זמן ולהבטיח שמאמצי השיווק שלך יהיו עקביים ויעילים.

תכונה 8: התאמה אישית

התאמה אישית היא מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת, ופלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה אמורה לאפשר לך ליצור חוויות מותאמות אישית ללידים וללקוחות שלך.

התאמה אישית יכולה לכלול דברים כמו הכללת שם הנמען בשורת הנושא או בגוף האימייל, שימוש בתוכן דינמי שמשתנה בהתאם להתנהגות הנמען, ופילוח הרשימה שלך על סמך קריטריונים שונים.

על ידי התאמה אישית של מאמצי השיווק שלך, תוכל לבנות קשרים חזקים יותר עם הלידים והלקוחות שלך ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

תכונה 9: בדיקת A/B

בדיקות A/B הן מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת, ופלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה אמורה לאפשר לך ליצור ולהפעיל מבחני A/B בקלות.

בדיקת A/B מאפשרת לך לבדוק וריאציות שונות של מסעות הפרסום השיווקיים שלך כדי לקבוע איזה מהם מניב את הביצועים הטובים ביותר. זה יכול לכלול דברים כמו בדיקת שורות נושא שונות עבור המיילים שלך או תמונות שונות עבור דפי הנחיתה שלך.

על ידי ביצוע מבחני A/B, תוכל לבצע אופטימיזציה מתמדת של מסעות הפרסום שלך ולשפר את התוצאות שלך.

תכונה 10: אינטגרציה עם כלים של צד שלישי

לבסוף, פלטפורמת אוטומציה שיווקית טובה צריכה להשתלב בצורה חלקה עם כלים אחרים של צד שלישי שבהם אתה משתמש במאמצי השיווק שלך. זה יכול לכלול דברים כמו Google Analytics, Salesforce וכלי ניהול מדיה חברתית.

על ידי שילוב פלטפורמת האוטומציה השיווקית שלך עם הכלים הללו, תוכל לייעל את מאמצי השיווק שלך ולהבטיח שהמסרים שלך יהיו עקביים בכל הערוצים.